مشاور تولیت آستان قدس رضوی در جمع کارکنان سپاه امام رضا علیه السلام:

رهبری نه تنها «تلاویو» بلکه «حیفا» قوه عاقله اسرائیل را تهدید کردند/چرا نابودی این مرکز استراتژیک علنی شد؟

مشاور تولیت آستان قدس رضوی در تحلیلی با اشاره به تهدیدات اسرائیل علیه ایران گفت: رهبری در پاسخ، نه تنها «تلاویو» پایتخت سیاسی، بلکه «حیفا» مرکز اندیشه ورزی و قوه عاقله رژیم صهیونیستی را تهدید به نابودی کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۵۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ حجت الاسلام عباس فرازی نیا که در رواق دارالمرحمه حرم رضوی و در محفل انس با قرآن کریم در جمع کارکنان سپاه مستقر در مشهد مقدس سخن می گفت، اظهار کرد: قرآن به ما می‌گوید که در مقابل تهدیدات دشمن باید آماده باشیم و رهبر انقلاب اسلامی پس از تهدیدات توخالی رژیم مستکبر اسرائیل در چند سال گذشته گفتند: اگر حاکمان رژیم اسرائیل دست از پا خطا کنند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم.

فرازی نیا در تحلیل تهدید حیفا به نابودی از سوی رهبر انقلاب گفت: حیفا قوه عاقله و مرکز اندیشه ورزی رژیم اسرائیل است و وقتی دشمن از طریق دشمنان جنی در سوریه و ایران دست به تحرکاتی علیه جبهه مقاومت و کشور عزیزمان زد، رهبر انقلاب اسلامی تهدید به نابودی این مرکز استراتژیک را علنی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استفاده حداکثری از شبهای قدر گفت: ما انسان ها سه ماموریت را می توانیم در شبهای قدر داشته باشند، یا به کرده خود معترضیم یا تصمیم به تغییر در رفتار و کردار خود می گیریم و یا باید در جهت جبران عملکرد خود برآییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها