فرمانده سپاه ناحیه خمین:

مرکز مشاوره "خانواده مهر" در خمین راه اندازی شد

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: مرکز مشاوره "خانواده مهر" با هدف بهبود و ارتقای زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده‌ها در خمین راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۴۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

مرکز مشاوره

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی، فرمانده سپاه ناحیه خمین از راه اندازی مرکز مشاوره "خانواده مهر" در خمین خبر داد و گفت: این مرکز مشاوره همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و با هدف بهبود و ارتقای زندگی و دوری از آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده‌ها راه اندازی شد.

وی افزو: ارائه مشاوره خانواده در حوزه طلاق، ازدواج و فرزندآوری از جمله خدماتی است که در این مراکز ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین با بیان اینکه این مراکز به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک خواهند کرد، گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارتی از دیگر اقدامات مراکز مشاوره خانواده مهر خواهد بود که در آن از مشاوران توانمند و متخصص بهره‌گیری خواهد شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: بسیج پشتیبانی کننده و حامی این مراکز خواهد بود تا بتوانیم بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی میزان اعتبار برای راه اندازی این مرکز را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حمایت از اشتغال زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست و ارائه خدمات اجتماعی به اقشار مختلف جامعه به ویژه در مناطق کم برخوردار شهرستان در دستور کار بسیج قرار دارد تا بدین نحو در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار