گزارش تصویری

خروش مقتدرانه روزه داران کاشمری در روز قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر خروش مقتدارانه خود را در لبیک به ندای رهبری و با تاسی از فرمان امام راحل مبنی بر گرامیداشت روز قدس با شرکت در راهپیمایی این روز به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۰۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، اقشار مختلف مردم کاشمر با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی قاطع و دشمن شکن به جنایات رژیم کودک کش صهیونیست دادند.

راهپیمایان روزه‌دار کاشمری در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از مقابل پارک شهید عسگری در مسیر خیابان های امام خمینی(ره) و خرمشهر با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، فریاد آزادی قدس شریف سر دادند و با اجتماع در آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) قطعنامه پایانی را قرائت کردند.

در این اجتماع استکبار ستیزی امام جمعه کاشمر گفت:دفاع از فلسطین در راستای انقلاب حضرت مهدی(عج) است.

حجت‌الاسلام جواد طاهری افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حکایت از اراده آهنین مردم روزه‌داری است که در برابر ظلم به یک کشور دیگر تاب نیاورده و فریاد ظلم‌ستیزی سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از فلسطین باعث شعله بیداری جامعه اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه جامعه بشری غرب در برابر ظلم و جنایت‌هایی که به مردم مظلوم فلسطین می‌شود حرفی نمی‌زنند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه فلسطین، غزه و کرانه باختری همچنان در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، اظهار کرد: کمک به انسان و انسان‌های مظلوم حتی اگر مسلمان نباشد باید انجام شود، همان‌گونه که مسیحیان و حتی یهودیان از فلسطین دفاع می‌کنند.

وی افزود: اگر ایران اسلامی از فلسطین دفاع می‌کند چون آنها با دشمن ما در حال جنگ هستند، اگرچه زمانی اسرائیل قصد حمله به ایران را داشت ولی اکنون در برابر موشک‌های غزه به زانو در آمده‌اند و سپر دفاعی آنها در برابر موشک‌های غزه ناتوان است و صهیونیست‌ها از درون به هم ریخته‌اند.

طاهری گفت: هم اکنون نا امن‌ترین منطقه اسرائیل و صهیونیست‌ها هستند و یهودیان مناطق اشغالی را ترک می‌کنند و این نویدبخش پیروزی بزرگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها