خبرهای داغ:
بخشدار پیرسلمان:

پروژه‌های آبرسانی بخش پیرسلمان در حال انجام است

همدان-بخشدار پیرسلمان گفت: در سال جاری نیز در راستای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر با حمایت‌های مسئولین شهرستان پروژه‌های آبرسانی بخش پیرسلمان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۰۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به پروژه‌های آبرسانی بخش پیرسلمان اظهار کرد: از جمله اقدامات اجرایی پروژه‌های خط انتقال آب شرب روستای حسین آباد کلیایی به طول یک کیلومتر، تعویض خط انتقال آب شرب روستای گدارپهن به طول ۲ کیلومتر، تعویض خط انتقال آب شرب به مخزن روستای جعفرآباد به طول یک کیلومتر، رفع مشکلات آبرسانی به ۴۵ خانوار شهر آجین به طول ۱.۵ کیلومتر، تعویض خط انتقال آب شرب مجتمع آبرسانی صادق آباد مشتمل بر چهار روستای صادق آباد، پیریوسف، کوانج و گاوگدار به طول ۲.۵ کیلومتر و بازسازی مخازن آب شرب روستاهای نادرآباد و حیدرآباد بوده که سال‌ها مورد طلب اهالی بود و به پایان رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌های آبرسانی بخش پیرسلمان در حال انجام است، افزود: در سال جاری نیز در راستای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر با حمایت‌های مسئولین شهرستان، پروژه‌های حفر چاه تامین آب شرب روستاهای چهارچشمه و چشمه علی، تعویض شبکه فرسوده آب شرب و احداث مخزن ذخیره آب شرب روستای طویلان سفلی، تعویض شبکه فرسوده روستای بیتروان و رفع معایب شبکه آب شرب روستای میوله آغاز شده و در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار پیرسلمان تصریح کرد: به همت مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهرستان با استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی منطقه نیز عملیات بتن‌ریزی و مسقف کردن مخزن آب شرب روستای طویلان سفلی به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد از عملیات تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستای طویلان سفلی به میزان ۳/۵ کیلومتر انجام و  ۳/۵ کیلومتر دیگر تا اتمام پروژه باقیمانده است.

فیروزبخت افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته با استقرار مقنی حفر چاه آب شرب روستاهای چهارچشمه و چشمه علی که به علت شرایط نامساعد آب و هوایی متوقف شده بود مجددا عملیات اجرایی آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار