مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستانی سراوان:

دشمن در فضای مجازی بدنبال تخریب اساس خانواده است

حجت الاسلام و السملمین سابکی گفت: امروز ما می‌بینیم که دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی خصوصاً ماهواره دنبال این است که هویت ما را بگیرد، هویت ما خانواده‌های ماست و هدف دشمن این است که این هویت را از ما بگیرد، زمانی که هویت را از ما گرفت ما بی‌هویت می‌شویم.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۰۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، حجت الاسلام مختار سابکی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستانی سراوان در بین بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) مهرگان اظهار کرد: اگر وظیفه خودمان را خوب بشناسیم و مطابق با آن عمل کنیم، می‌توانیم در مقابل بسیاری از هجمه‌ها و توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که نسبت به اسلام و انقلاب دارند پیروز باشیم.

وی افزود: امروز ما می‌بینیم که دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی خصوصاً ماهواره دنبال این است که هویت ما را بگیرد، هویت ما خانواده‌های ماست و هدف دشمن این است که این هویت را از ما بگیرد، زمانی که هویت را از ما گرفت ما بی‌هویت می‌شویم.

حجت الاسلام سابکی خاطر نشان کرد: هدف دشمن در فضای مجازی این است که اساس و ریشه ما را بزند، اساس ما خانواده است، زمانی که اساس ما را بزنند تمام برنامه‌های دشمن اجرایی خواهد شد، متاسفانه دشمن تا جایی در این زمینه موفق شده اما الحمدلله در استان ما دشمن موفق نشده است، اگر ما کار فرهنگی انجام ندهیم به اینجا هم سرایت پیدا می‌کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستانی سراوان تصریح کرد: امروزه دشمن در فضای مجازی شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهد، این شعار را برجسته می‌کنند و اگر کسی آن شناخت واقعی از این شعار را نداد با خود می‌گوید به‌به عجب تعبیر زیبایی است، اما ما آزادی تا آزادی داریم، آزادی را به زن اسلام داد این را توجه کنید که قبل از اسلام زن را مایه ننگ می‌دانستند و آن را زنده به گور می‌کردند.

وی در پایان گفت: ما باید بصیر باشیم و باید الگوی خوب داشته باشیم، بهترین الگوی خواهران حضرت زهرا(س) باید باشد، دشمن دید که در ماهواره‌ها موفق نشد حال به سمت و سوی فضای مجازی آمده است تا بی بند و باری را رواج دهد، دشمنان ما به هر طریقی از اسلام سیلی خوردند و دنبال این هستند که هدف خود را به ارمغان برسانند، ما اما مسلمانیم و باید بر اساس تعابیر و گفته های قرآن‌کریم عمل کنیم.

ارسال نظرات