توزیع ۵۵ قواره پارچه بین نیازمندان بخش مهرگان سراوان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) مهرگان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب کمک مومنانه ۵۵ قواره پارچه بین بانوان نیازمند بخش مهرگانِ سراوان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۰۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، صفیه محمدی فرمانده حوزه حضرت مریم(س) بیان کرد: بسیج و سپاه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه همچون همیشه پا به میدان گذاشتند و اینبار در بخش مرزی مهرگان سراوان حضور پیدا کردند.

وی گفت: نیروهای جهادی بسیج در مناسبت‌ها و ایام مختلف در طول سال همچون هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، ماه مبارک رمضان، محرم و... را بهانه‌ای برای خدمت رسانی به مردم نیازمند قرار می‌دهند و موجبات امید را در دل مردم محروم منطقه فراهم می‌کنند.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) مهرگان ادامه داد: بمناسبت تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت این حوزه با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت در بخش مهرگان اقدام به شناسایی محرومین و توزیع ۵۵ قواره پارچه میان نیازمندان نمود.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی از جمله ایجاد اشتغال برای بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست، ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات و... در سطح منطقه مهرگان در برنامه خود دارد و تلاش می‌کند در این راستا شعار سال را که توسط مقام معظم رهبری "سال مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده را تحقق یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار