فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

سربازان در تولید امنیت نقش اثرگذاری دارند

سردار شفائی گفت: سربازان دانسته یا ندانسته تولیدی را انجام می دهند که در همه تولیدات جامعه اثر مثبت دارد و آن تولید امنیت است.
کد خبر: ۹۵۰۵۳۵۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در مراسم ضیافت افطاری هئیت رئیسه و کارکنان وظیفه سپاه سلمان گفت: شعار رهبر انقلاب افزایش تولید و مهار تورم است که سربازان دانسته یا ندانسته تولیدی را انجام می دهند که در همه تولیدات جامعه اثر مثبت دارد و آن تولید امنیت است.

وی با تاکید بر این مطلب که سربازان با همت بلندی که دارند، اگر توجه نکنند و این مهم را به سرانجام نرسانند در هیچ عرصه ای تولیدات سر نخواهد گرفت.

سردار شفائی ادامه داد: اگر در استان و کشور امنیت نباشد صنعت کار نمی‌تواند اقدام  به تولید محصول خود کند، کشاورز نمی تواند در جای جای کشور محصولی را تولید کند، دانشجویی در حوزه تولید علم نمی تواند گام بردارد، و معلم در یک آموزشگاه ابتدایی نمی تواند اقدامی انجام دهد.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: سربازان پایه و اساس هر نوع تولیدی هستند که قبل آن تولید امنیت است .

وی گفت: مهارت آموزی مهم است که بعد از مباحث اعتقادی و معنوی روی آن تاکید شده است.

سردار شفائی افزود: با اشاره به این مطلب که اگر بعد از خدمت سربازی در جامعه بیکار ماندیم نباید نظام، جامعه،  سیستم و دیگران را متهم کنیم، افزود: فرصت فراهم است و باید از این فرصت باید خوب استفاده کنیم، در حد بسیار محدودی سربازان دچار حاشیه می شوند که دلایل آن عدم اطلاع از مقررات و ضوابط است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که جمع سبز پوش سپاه به عنوان خدمتگذاران سربازان دوست ندارند که به فردی در هیچ شرایطی آسیب وارد شود، بلکه دلسوزانه و دغدغه مند به دنبال این هستند که با سلامت در مجموعه ورود کنید و با سلامت بیشتر بعد از اتمام خدمت سربازی از مجموعه خارج شوید، ادامه داد: اگر به عنوان یک بسیجی عادی به خدمت سربازی اعزام شده اید به عنوان یک بسیجی فعال، پر انگیزه و علاقه مند به مردم و نظام وارد جامعه شوید و شرط این مهم آن است که این قشر دچار آسیب نشوند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه تلاش قشر کادر وظیفه باید این باشد که تخلفی از آنها سر نزند، در انجام کاری که به این قشر محول می شود با همه ظرفیت تلاش کنند مجموعه سپاه و بسیج به این قشر اعتماد دارد.

وی بیان کرد:  اگر مراقبت و حراستی که به سربازان سپرده شده، و احساس کند که تمام و کمال از خود اوست مهم است که سربازی که در سنگر نگهبانی است، یا پشت فرمان خودرو است، یا در امورات پشتیبانی است با همه وجود خالصانه و صادقانه دنبال کنند و شک نکنید که این کار ماندگار می شود و اثرات مهمی در کار و زندگی شما دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار