در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد؛

کمک 1.3 میلیاردی خیرین نیشابوری به جشن گلریزان/۴۸ زندانی جرایم غیرعمد این شهرستان منتظر تحقق فرهنگ نوع دوستی

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند نیشابوری با شرکت مسئولان و خیران نیک اندیش این شهرستان برگزار شد و از سوی خیرین مبلغ 1.3 میلیاردی به این جشن در راستای کمک به پرداخت بدهی بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال زندانیان منطقه اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۰۶۹۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور؛ معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان در جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده های زندانیان نیازمند نیشابوری که با شرکت مسئولان و خیران نیک اندیش شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: ۴۸ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در زندان نیشابور تحمل حبس می کنند.

وی افزود: حبس یک نفر در زندان علاوه بر هزینه های مادی برای دولت ، صدمات و آسیب های اجتماعی برای همسر و فرزندان زندانی در پی دارد که همیاری خیران در آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های آنان، این آسیب های اجتماعی را تا حدودی برطرف می‌کند.

در پایان مراسم و با حضور مسئولان شهرستان از نیکوکاران و خیران با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تجلیل شد و مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از سوی خیران، برای آزادی زندانیان غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند اختصاص یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار