رییس ستاد دیه خراسان رضوی خبر داد:

برپایی ۲۸ جشن گلریزان در خراسان رضوی/اهداء ۶۹ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان به همت خیرین

رییس ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به برپایی ۲۸ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند از آغاز ماه مبارک رمضان گفت: تاکنون ۶۹ میلیارد ریال به همت خیرین به این ستاد اهدا شد و ۶۲۳ زندانی در استان چشم انتظار کمک خیران می باشند.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: ۲۸ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی، افزود: گلریزان های یاد شده با همکاری دادگستری و زندان های مستقر در شهرستان ها، ۱۳ شورای اجتماعی محلات مشهد، اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد، پویش های مختلف کمک به آزادی زندانیان و هیات های مذهبی مشهد برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر این که نباید آزادی زندانیان به آیین گلریزان ماه مبارک رمضان محدود شود، ادامه داد: باید ماه مبارک رمضان سرآغاز و شروع جشن های گلریزان آزادی زندانیان در طول سال باشد و مراسم مختلف باید تا ماه مبارک رمضان سال بعد تداوم داشته باشد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۶۲۳ زندانی با بدهی مالی، نیازمند و واجد شرایط در استان چشم انتظار کمک خیران در جشن های گلریزان ماه مبارک رمضانند که ۲۵ نفر از آنان زن هستند و مبلغ بدهی هر یک از این زندانیان و محکومان مالی به طور متوسط یک میلیارد ریال است.

غفاریان طوسی افزود: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند می توانند با شماره‌ تلفن ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ تماس بگیرند.

وی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمکهای خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.

هفته گذشته و در میانه برپایی آیین های گلریزان، مطابق اعلام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی، نیکوکاران شهرستانهای خراسان رضوی ۶۹ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان استان اهدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار