خبرهای داغ:

برنامه های هفته بسیج کارگری در استان سمنان اعلام شد

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان مهمترین برنامه های هفته بسیج کارگری در استان سمنان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۵۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمد علی زرگر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به هفته بسیج کارگری که از  5 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد گفت: برنامه های این هفته حول محورهای معرفی دستاوردها ، عملکردها و رویکرد سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، تعمیق گفتمان حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی در حمایت از شعار سال و . تبیین  نقش کارگران در راه گشایی تحقق شعار سال و گام دوم انقلاب انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج کارگری در استان سمنان گفت: آئین نواختن زنگ کار و تلاش، غبار روبی مزار شهدا، توزیع 1252 بسته کمک مومنانه در سراسر استان به استعداد هر حوزه ۳۱۳ بسته بخشی از برنامه های این هفته است.

زرگر تصریح کرد: در این هفته همچنین جلسات جهاد تبیین، معرفی شهید شاخص بسیج کارگری سال ( شهید محمد کاظم زاده ) و اعزام سفیران تولید در مدارس و دانشگاه ها و حوزه های علمیه به منظور معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان اظهار داشت: همچنین با توجه به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان پایگاه های بسیج یادواره شهدای کارگری را با شکوه خاص در این هفته برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این هفته همچنین اجرای رزمایش شیفت ایثار، اعزام تیم‌های تخصصی ارزیاب نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای هدف انجام می شود افزود: همه برنامه ها با هدف بزرگداشت روز بسیج کارگران و کارخانجات و معرفی دستاوردهای این قشر انجام خواهد شد.

زرگر افزود: دیداربا علما و مسئولین و معرفی بسیج کارگران و کارخانجات و عملکرد آن، تقدیر از فعالیت زنان کارگر و کارآفرینان زن،  تقدیر از افراد موثر و برگزیده بسیجی در اجرای برنامه‌های بسیج کارگری، حضور در جمع کارگران حاشیه‌نشین و کارگران ساختمانی، برگزاری نشست اندیشه ورزی با رویکرد امیدآفرینی و تبیین نقش کارگران در آینده تولید و برگزاری جلسه اخوت کارگری و کارفرمایی در کارخانجات از دیگر برنامه های هفته بسیج کارگری در استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار