خبرهای داغ:

اعطای تسهیلات متمم برای تکمیل منازل زلزله زده اندیکا

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از اعطای ۸۰ میلیون تومان تسهیلات متمم برای تکمیل واحد‌های مسکونی زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۶۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛حسین جنتی گفت: ۹۸۰ واحد مسکونی در زلزله شهرستان اندیکا دچار خسارت شدند که عملیات بازسازی آن‌ها با اعطای تسهیلات بلاعوض آغاز شد و بانک‌های عامل وام‌های تعیین شده را پرداخت کردند. 

 

او می‌گوید: میزان تسهیلات بانکی ۱۲۰ میلیون تومان است تسهیلات بلاعوض نیز پس از واریز از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب بنیاد مسکن، به حساب متقاضیان و افراد دارای شرایط دریافت وام، واریز شد و عملیات اجرایی واحد‌های مسکونی به پایان رسید.

 

آقای جنتی درخصوص تسهیلات متمم که مبلغ آن ۸۰ میلیون تومان است، می‌گوید: ابلاغیه آن از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل انجام شده و تعدادی از بانک‌ها درحال پرداخت هستند، اما تعدادی از بانک‌ها که مشکلات سیستمی دارند که پس ارفع مشکل، پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: بهسازی واحد‌های مسکونی زلزله زده به پایان رسیده است، تسهیلات متمم برای تکمیل واحد‌های ۶۵ متری است که نازک کاری آن‌ها باقی مانده و پرداخت آن نیز انجام خواهد شد.

 

به گفته آقای جنتی؛ درخواست مجدد بازسازی یکهزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در اندیکا انجام شده و منتظر مصوبه هیئت دولت هستیم و درصورت تصویب و ابلاغ آن، بازسازی این منازل نیز انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار