مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر

زمان‌شناسی شاخصه اصلی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در جمع پایوران سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه گفت : زمان‌شناسی شاخصه اصلی شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

زمان‌شناسی شاخصه اصلی شهید مطهری است

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با گرامی داشت، یاد و خاطره همه شهدا به خصوص سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری. معلمان و مربیان و همه کسانی که در عرصه تبیین مسائل دینی تلاش کرده اند گفت: در قرن کنونی علامه شهید مرتضی مطهری با شناخت دقیق خود از زمان کمک بزرگی به اسلام نموده است.
سید عبدالرضا هاشمی بیان کرد: شهید مطهری در عرصه و میدان جهادو مبارزه در حوزه عقلی و نقلی حرکت‌های بسیار دقیق با حضور فیزیکی وجسمی انجام داده است و در این زمینه‌ها پاسخ‌های دقیق ارائه نموده است.
وی افزود: دشمن امروز هرچه تلاش می‌نماید تا با ایجاد شبهه در دین به تواند به سرنخ و سوالاتی بی پاسخ دست پیدا نماید، موفق نمی‌شود چرا که تمام شبهه‌ها پاسخ داده شده است.
وی اضافه کرد:علامه مطهری با قلم، گفتار و رفتار خود در نشر و احیای معارف اسلامی مؤثر بود و خدمت‌های بسیار شایانی را برای نظام جمهوری اسلامی انجام داد.
این مقام مسئول ابراز داشت:برای اینکه سپاه بتواند آن جلوه عقیدتی خودش را نمایان و عمق اعتقادی مجموعه را به جامعه منعکس کند هفته‌ای به اسم هفته عقیدتی آغازشده است برنامه‌های متنوعی در سراسر استان در طول هفته عقیدتی در حال برگزاری است.
وی هدف از تشکیل سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: همانگونه که امام حسین (ع) از جان و همه دارایی خود برای اسلام گذشت، سپاه هم در این زمینه قدم برمی دارد و حفظ اسلام و انقلاب در اولویت وظایفش است.
وی افزود: تمام حرکت‌های ما به سمت ظهور است و همه با هم باید دست به دست هم دهیم با توجه به سلیقه‌های متفاوت و با تقوا و خود نگهداری زمینه ظهور منجی عالم و برافراشتن حکومت الهی را فراهم آوریم.
در پایان به تعدادی از مربیان که در طول سال گذشته ۱۴۰۱ وسال جاری با قسمت عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه همکاری داشته آند در برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌های عقیدتی این ناحیه حضور داشته آند با اهدای هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار