خبرهای داغ:

مبالغ فطریه و کفاره با یاری بسیجیان سرخه ای به خانواده های نیازمند اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از جمع آوری و اهدای مبالغ فطریه و کفاره جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۳۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مبالغ فطریه و کفاره ماه مبارک رمضان جمع آوری به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه جمع آوری و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه این کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه کمک های همدلانه به تاسی از همه شهدا و مردم یاری و عمل جهادی است اظهار کرد: در نظام اسلامی کارهای خیر و خداپسندانه هیچگاه متوقف نخواهد شد و این ایده آل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: علاوه بر کمک های انجام شده به صورت نقدی و در قالب بسته های معیشتی، بعد از اتمام ماه مبارک نیز به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم، مبلغ هفت میلیون و سیصد هزار ریال بابت کفاره جمع آوری و در قالب تهیه نان و مواد غذایی جهت کمک به افراد کم برخوردار اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین مبلغ 53 میلیون و 200 هزار ریال بابت فطریه بابت فطریه گروه جهادی پایگاه جمع آوری و جهت درمان بیمار کلیوی به فرد کم بضاعت اهدا شد.

فیض ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله با یاری خیرین و با تلاش های جهادگران بسیجی این کمک ها تدوام داشته و بتنوایم از آلام و رنج های خانواده های نیازمند بکاهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار