افتتاح پایگاه بسیج رانندگان در شهرکرد

همزمان با هفته بسیج کارگری، پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام انجمن صنفی کارگری رانندگان در شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۸۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سلمانی گنجی، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت هفته بسیج کارگری و هفته کار و تلاش، پایگاه مقاومت بسیج کارگری حضرت ابوالفضل علیه السلام ویژه انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان کمرسی، با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولین استانی و شهرستانی در شهرکرد افتتاح شد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: این پایگاه بسیج به ترویج روحیه جهادی و انسجام سازمانی کمک می کند.

 وی با اعلام حمایت همه جانبه برای تحقق مطالبات به حق رانندگان اظهار کرد: از ظرفیت های ادارات مختلف برای حل مشکلات این قشر زحمت کش استفاده می کنیم.

آقای حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم با اشاره به نقش اساسی صنف رانندگان و ماشین آلات سنگین در امور اقتصادی و عمرانی و حمل و نقل کشور بر خدمت دهی بیشتر به شاغلان در این صنف تأکید کرد.

گفتنی است بیش از 21هزار نفر راننده در استان چهارمحال و بختیاری دارای کارت هوشمند و فعالیت حرفه ای هستند.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه حمل و نقل استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات