سردار احمدی در همایش «حکمت مطهر» فریمان:

عامل اصلی تبدیل تهدیدها به فرصت «غیرت دینی» مردم است/شهید مطهری تربیت یافته اسلام ناب محمدی بود

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه شهید مطهری تربیت یافته اسلام ناب محمدی و در تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: عامل اصلی که در بزنگاه ها به فریاد ملت آمده و تهدید ها را تبدل به فرصت کرده، همین غیرت دینی مردم غیور ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان؛سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در همایش «حکمت مطهر» که به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، امام جمعه موقت شهرستان و جمعی از کار کنان، مربیان صالحین، هادیان سیاسی، مربیان برتر نظامی و بسیجیان در نماز خانه سپاه فریمان برگزار شد، اظهارکرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید مطهری، نه تنها خودش بلکه آثارش، پرچم اعتقادات انقلاب است.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه دشمنان این نظام قبل از رقم زدن حوادثی مانند حادثه طبس،کودتای نوژه و... در اوایل پیروزی انقلاب بدنبال حذف دانشمندان و اندیشه ورزان نظام اسلامی  همچون شهیدان مطهری، بهشتی و مفتح بودند، گفت: امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و کشورهای مسلمان منطقه، نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شده است.

وی غیرت دینی مردم ایران را از مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در همۀ عرصه ها برشمرد و  افزود: عامل اصلی که در بزنگاه ها که به فریاد ملت آمده است و تهدید ها را تبدل به فرصت کرده همین غیرت دینی بوده که نمونۀ آن را در جنگ تحمیلی 8 ساله به ایران مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه ما امروز در پیچ تاریخی قرار داریم و عبور از آن تلاش و مجاهدات همگان را در همۀ عرصه ها می طلبد، تصریح: از آنجایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب "جهاد تبیین"  واجب عینی، فوری، قطعی و ضروری است و همۀ ما وظیفه داریم نسبت به تبیین دستاورد های نظام و انقلاب اقدام عاجل داشته باشیم.

سردار احمدی با با اشاره به اینکه اگر امروز راه امام راحل را عمدی و غیر عمدی گُم کنیم از دشمن زبون سیلی خواهیم خورد، تاکیدکرد: در اسفند سال جاری انتخابات مهمی پیش رو داریم که ضمن دعوت به حضور پرشور و حماسی در انتخابات مجلس، کسانی همانند مطهری ها و سلیمانی ها انتخاب کنید که تربیت یافته اسلام ناب محمدی و در تراز انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها