خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

کار مربی در استمرار تربیت الهی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان نقش معلمان و مربیان را در استمرار تربیت الهی عنوان کرد و گفت: مربیان عقیدتی همان نقشی را ایفا میکنند که انبیا و ائمه(ع) در طول تربیت الهی ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۶۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان همدان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: سخت‌ترین و اساسی‌ترین کار مربیان، کار روی باور و عقیده و فکر انسان‌ها است و این یعنی نقش عقیدتی در سپاه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی نقش معلمان و مربیان را در استمرار تربیت الهی عنوان کرد و گفت: مربیان عقیدتی همان نقشی را ایفا میکنند که انبیا و ائمه علیهم‌السلام در طول تربیت الهی ایفا می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: کار مربی در استمرار کار خدای متعال است بنابراین ارزش و جایگاه مربیان بسیار مهم و والا است و معلمان و مربیان در تربیت انسان‌ها بسیار نقش‌آفرین هستند.

وی ادامه داد: افزایش علم جدا از افزایش ایمان است و وظیفه مربیان است که با افزایش علم کارکنان بتوانند باور اعتقادی آنها را رشد دهند.

نجاری ضمن توصیه به مربیان عقیدتی در سپاه گفت: مربیان و معلمین در ابتدا باید خود عامل باشند زیرا متربی شاهد عمل و فعل مربی است بنابراین تاثیرپذیری متربی به میزان عامل بودن خود مربی است.

وی با توصیه مربیان به مهربانی و عطوفت و اخلاق نیکو با متربیان افزود: مربی باید سمبل مهربانی و عطوفت باشد تا متربی بتواند مطالب خود را به راحتی با او در میان بگذارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تاکید کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری، قبل از آنکه جسم پاسدار به سلاح تجهیز و تسلیح شود باید دل و قلب او به ایمان و تقوا تجهیز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار