لزوم راه‌اندازی مدارس تخصصی صنعت نفت و گاز در کنگان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در دیدار با رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی کنگان بر لزوم راه‌اندازی مدارس تخصصی صنعت نفت و گاز در شهرستان کنگان و استان بوشهر تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۳۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، فرمانده ناحیه مقاومت محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این دیدار با تبریک روز معلّم گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوّم انقلاب اسلامی، مبنای پیشرفت و توسعه تمامی عرصه‌های کشور را مبتنی بر پژوهش دانسته‌اند که این موضوع جز از طریق دانشگاه محقق نمی‌شود.

لزوم راه‌اندازی مدارس تخصصی صنعت نفت و گاز در کنگان

سرهنگ مهدی حسن زاده اظهار کرد: خوشبختانه چند سالی است که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دچار تغییرات امیدبخشی شده است که باعث شده است تعهد و تخصص با هم در تراز بالایی از ریاست این دانشگاه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: قطعاً تمام مدیران قبلی دانشگاه آزاد اسلامی به سهم خود تلاش‌های زیادی را در این زمینه انجام داده‌اند امّا انتصاب افراد جوان در مدیریت‌های این دانشگاه بر اجرای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بکارگیری جوانان در جایگاه‌های مدیریتی دلالت دارد.
این مقام مسئول، جغرافیای صنعت و خود صنعت را یک عرصه پیچیده برای دانشگاه دانست و گفت: بافت متعدد قومیتی و جمعیت مذاهب در قالب قومیت‌های مختلف به واسطه مهاجرت‌های انجام شده بر مبنای صنعت، از عرصه‌های پیچیده برای دانشگاه به حساب می‌اید که این تنوع، احتیاج به ظرافت‌های مختلف دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کنگان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم کادرسازی در زمینه نفت و گاز در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی مدارس تخصصی صنعت به ویژه صنایع نفت و گاز و در مرحله بعد از آن، دانشگاه صنعت نفت و گاز از ضروریات متناسب با نیازمندی صنعت در این منطقه است.
سرهنگ حسن زاده اظهار کرد: امروز اشتغال جوانان این منطقه در اولویت تمام مسئولان قرار دارد که رفع و یا کاهش این مشکل، نیازمند کادرسازی تخصصی در این زمینه است که دانشگاه می‌تواند در این زمینه، نقش بسزایی ایفا کند.
وی خطاب به رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی کنگان گفت: ارتباط متقابل صنعت و دانشگاه، از انتظارات ما و همه مردم است که اطمینان خاطر داریم که دانشگاه آزاد اسلامی کنگان، ان شاءالله هم از داخل و هم از بیرون، متحول می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگان نیز در این دیدار صمیمانه گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی کنگان در تلاش هستیم تا با فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌های این دانشگاه، با برگزاری دوره‌های مختلف در سطح شهرستان و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌هایی از این قبیل، از تمامی تجهیزات این دانشگاه در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان استفاده کنیم.
دکتر محسن آهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کنگان آماده انجام همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی با تمامی سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

لزوم راه‌اندازی مدارس تخصصی صنعت نفت و گاز در کنگان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار