خبرهای داغ:

آغاز به کار انجمن‌های تخصصی در سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: سردیس‌های شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید مهدی نوروزی در میدان آزادگان کرمانشاه نصب خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۷۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اولین نشست انجمن‌های تخصصی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ با حضور معاون علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد.

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در این نشست با اعلام برنامه‌های انجمن‌های تخصصی، اظهار کرد: حسب رویکرد جدید سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور  انجمن‌های تخصصی حقوق‌دانان بسیجی اعم از حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق عمومی،حقوق خانواده، حقوق بین‌الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی تشکیل شده‌اند و به فعالیت‌های در راستای احصاء نظام مسائل تخصصی و ارائه راهکارهای لازم و انتقال به رده‌ها و سازمان‌های کاربر خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل انجمن‌های تخصصی استانی، این انجمن‌ها در کانون‌های بسیج حقوق‌دانان سراسر استان تشکیل خواهند شد، افزود: تلاش خواهیم کرد با فعالیت این انجمن‌ها بتوانیم در جهت گره‌گشایی از مشکلات حقوقی قضایی مردم گام‌های موثری را برداریم.

 بابلی، معاون علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با استقبال از فعالیت‌های علمی حقوق‌دانان بسیجی، گفت: هدف انجمن‌های تخصصی باید بررسی نظام مسائل و ارائه راه حل‌های لازم و رساندن آن به رده‌های کاربر باشد و ضمن اولویت‌بندی مسائل موجود، پیامد محور بودن آن‌ها مدنظر باشد. 

بابلی با بیان اینکه در یک مسئله باید علاوه بر تعیین کلیات، به جزئیات هم باید توجه شود؛ افزود: در فعالیت‌های علمی توجه به کیفیت حائز اهمیت است و امیدوار هستیم کیفیت فدای کمیت نشود.

وی همچنین، از اعلام آمادگی همکاری معاونت علمی و فناوری سپاه استان برای فعالیت‌های پژوهشی با سازمان بسیج حقوق‌دانان خبر داد و افزود: امیدوار هستیم با تعامل این دو مجموعه اقدامات خوبی به سرانجام برسد.

گفتنی است، در پایان این نشست برخی از روسا و دبیران انجمن‌های تخصصی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار