خبرهای داغ:

برگزاری مراسم هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان درسپاه خرمشهر

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه از برگزاری مراسم هفته عقیدتی سیاسی درناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ مراسم هفته عقیدتی سیاسی و گرامی داشت یاد وخاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری در نمازخانه ناحیه و با حضور حداکثری پایوران و بسیجیان طرح هاشمی و سربازان برگزار گردید. 

 

 در ابتدای مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی ضمن ارائه گزارشی از زحمات همه مربیان، اساتید، پایوران و بسیجیانی که در طول یک سال گذشته در برنامه های عقیدتی سیاسی شرکت فعال داشتند تشکر نمود. 

ایشان در ادامه از حجة الاسلام والمسلمین عادلپور امام جمعه محترم شهرستان دعوت نمود تا با سخنان خود جمع حاضر را مستفیض نماید. 

 

امام جمعه خرمشهر در بخشی از سخنان خود استاد مطهری را در واقع شهید راه جهاد تبیین دانستند، دشمن به این موضوع کاملا پی برده بود، لذا به همین خاطر دست به آن جنایت هولناک زد و انقلاب اسلامی، دانشگاهها و حوزه های علمیه ی ما را از وجود آن استاد بزرگ علم و اندیشه محروم کردند. 

 

حاج آقای عادلپور در ادامه سخنان خود گفت؛ امام راحل بزرگوار در اسفند ماه سال ۵۸ طی پیامی به جوانان توصیه کردند که از آثار و کتب شهید مطهری استفاده کرده و نگذارند این آثار با دسیسه های غیر اسلامی فراموش شود. 

 

در پایان مراسم از تعدادی از پایوران و مربیان و اساتید تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار