خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری ستار:

شهید مطهری از شهدای شاخص جهاد تبیین است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شهید مطهری از شهدای شاخص جهاد تبیین و از پیشگامان این عرصه به حساب می‌آید.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۰۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

 حجت الاسلام سید حسین غفاری ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: شهید مطهری از شهدای شاخص جهاد تبیین و از پیشگامان این عرصه به حساب می‌آید که جاهلان زمان ایشان تاب روشنگری و بیان حقایق توسط وی را نیاوردند و با رذالت ذاتیشان این نعمت را از امت اسلامی گرفتند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به آثار و نوشته‌ها و کتاب‌های شهید مطهری نیاز داریم که گویا ایشان این کتاب‌ها را برای این عصر و زمان نگاشته است و نیازهای اکنون ما را پیش بینی می‌کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین در ادامه با اشاره به آثار شهید مطهری و تاکید بر مطالعه این آثار عنوان کرد: اخلاص و ایمان این شهید عزیز در آثارش کاملاً نمایان است و مطالعه این کتاب‌ها بر همه اعصار به خصوص جوانان عصر کنونی لازم و واجب است.

 وی در خصوص محتوا و غنای آثار شهید مطهری گفت: هدف از این آثار تبیین حق و باطل و جدا کردن اسلام ناب و آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از تفکرات التقاطی زمان قبل از انقلاب و اوایل انقلاب بود که می توان به دوران کنونی هم تطبیق داد.

غفاری ستار در پایان با اشاره به تاکیدات و تاییدات امامین انقلاب در آثار شهید مطهری گفت: همه مسئولان باید برای شناخت بیشتر، عمیق‌تر و دقیق‌تر آثار شهید مطهری تلاش شبانه روزی کنند و مطالعه این آثار را جزء برنامه‌های روزانه خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار