بمناسبت هفته معلم؛

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه دهلران

کد خبر: ۹۵۱۱۱۶۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از معلمان نمونه دهلران با حضور دکتر صادقی فرمانداردهلران، نماینده مدیر کل آموزش و پرورش استان، سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه، فرهنگیان و دیگر مسئولین شهرستان انجام گرفت.

در این مراسم، دکتر صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم گفت: در دولت سیزدهم نظام رتبه بندی اجرا شد که جای تقدیر دارد و باید این کار ارزشمند را ستود و به مرور و با عدل و انصاف این خدمت تکمیل شود. وی مقام و جایگاه معلم ارزشمند و با اهمیت دانست.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد:برای دانش آموزان واقعیت‌ها را بیان کنید تا با دروغ پردازی دشمن فریب نخورند و نگذاریم دشمن با دروغ پردازی و برجسته کردن موضوعات ناچیز ذهن جوان ما خراب کند و وظیفه فرهنگیان در تبیین دستاورد‌های نظام سنگنین و برجسته است و نیاز است در سنگر جهاد تبیین فرمایشات رهبری را محقق کنند.

همچنین سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه دهلران با اهدا لوح و هدایا از گروه سرود مدرسه خدیجه کبری و مدرسه اروند رود و رئیس آموزش پرورش دهلران تقدیر کرد و رئیس شورای شهر دهلران نیز با اهدا لوح از همکار فرهنگی خود در شورا بختیار باویر قدردانی کرد.

در پایان از خانم‌ها نسرین مرادی مهر وفریبا رحمانی و باقر عارفی فرد و امین دارابی بعنوان معلمان نمونه سال ۴۰۲ در شهرستان دهلران تجلیل شد.

در این مراسم از خانواده دانش آموز شهید حیدر احمدی هم قدردانی شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار