سرپرست آموزش‌وپرورش سیروان گفت: به همراهی و کمک همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ارتقای کیفیت آموزشی و معرفی کودکان بازمانده از تحصیل نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۰۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مجتبی پنجعلی زاد گفت: اولین کلمه، نخستین فرمان الهی در آخرین کتاب آسمانی به خواندن امر شده است، «اقرا باسم ربک الذی خلق»؛ پیامبر اکرم بهای آزادی اسرای جنگ بدر را آموختن به سپاهیان اسلام قرار داده و برای گسترش تعالیم اسلامی در تمام بلاد به یادگیری زبان دیگر کشورها تأکید داشته است.

 

سرپرست آموزش‌وپرورش سیروان افزود: ائمه معصومین علیهم‌السلام نیز به موضوعات مختلف علم‌آموزی سفارش‌های زیادی داشته‌اند، حکمای جبار و استعمار و شاهزادگان، آموختن را در انحصار طبقه اشراف دانسته و مردم را از تحصیل منع کرده‌اند، تا اینکه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب امام خمینی رضوان‌الله در هفت دی‌ماه فرمان تأسیس نهضت سوادآموزی را با شعار «ایران را مدرسه کنیم» در سال ۵۸ صادر نمودند.

 

پنجعلی زاد به رسالت آموزش‌وپرورش از بدو تأسیس تا کنون که مأموریت همیشگی و مادام‌العمری برای آن در برنامه هفتم توسعه ابلاغ شده گفت: به همراهی و کمک همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ارتقای کیفیت آموزشی و معرفی کودکان بازمانده از تحصیل نیاز داریم.

 

 وی تصریح کرد: با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و گفتمان شهدای گران‌سنگ برای تحقق عدالت آموزشی و سند تحول بنیادین و سند جامع علمی کشور با تفکر آرمانی و بسیجی همه امکانات و استعدادها را در حوزه شهرستان سیروان برای ارتقای کیفیت آموزش‌وپرورش به کار بسته و از هرکسی که می‌تواند کمکی کند می‌خواهیم که ما را در این راه یاری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار