مطالبات پزشکان و مؤسسات در بخش خصوصی شهرستان کنگان توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: مطالبات پزشکان و مؤسسات در بخش خصوصی شهرستان کنگان توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۶۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، مهندس محمود میر حاجی در کمیته تخصصی درمان و رفاه اجتماعی شورای سلامت شهرستان کنگان اظهار داشت: عقد قرارداد پزشکان و پیراپزشکان در بخش خصوصی با بیمه‌های پایه و بیمه‌های تکمیلی زمینه‌ساز دسترسی بیشتر مردم به خدمات تشخیص و درمانی متناسب و افزایش سطح رفاه اجتماعی در حوزه سلامت خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای نیل به این هدف، ایجاد بستر مناسب و پشتیبانی لازم نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر با و عمل به تعهدات مالی لازم‌الاجراست و سبب خدمت‌رسانی مناسب و رضایتمندی مؤثر پزشکان و پیراپزشکان و همچنین شهروندان خواهد شد و در این راستا شبکه بهداشت و درمان شهرستان تا ایجاد شرایط مناسب پیگیری لازم را انجام خواهد داد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان نیز از شفافیت قوانین موجود در بودجه‌های ابلاغی سال‌های اخیر ابراز خرسندی کرد و گفت: نمایندگان بیمه زمینه‌های لازم بری حل مشکلات موجود و تسریع در عقد قرارداد بیمه‌ها با ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی فراهم کنند.
مهدی قاسمی اظهار داشت: مدیران شهرستانی دستورالعمل‌های ابلاغی را متناسب با شرایط شهرستان بومی‌سازی و اجرا کنند و اجرا نمودند صرف دستورالعمل‌های ابلاغی بدون توجه به حساسیت‌ها و مشکلات موجود نوعی سوء مدیریت است.
رئیس سازمان نظام پزشکی جنوب استان بوشهر نیز با اشاره به بند‌های موجود در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گفت: نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر در راستای حمایت از حقوق پزشکان و تسهیل ارائه خدمت به گیرندگان خدمت، نسبت به پرداخت به‌موقع و مناسب تعهدات مالی اقدام نمایند تا بتوانیم در راستای کمک به ماندگاری پزشکان در شهرستان کنگان گامی مؤثر برداریم.
دکتر فرهاد باقری افزود: موقعیت شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر با توجه به فاصله شهرستان‌های جنوبی از مرکز استان و حضور خانواده‌های کارکنان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و معین بودن این شهرستان برای بهداشت و درمان صنعت نفت از نقطه‌های قوت و اهمیت موقعیت استراتژیکی این شهرستان است.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات تشخیص و درمانی متناسب با نیاز مردم در شهرستان از اهداف مشترک و مهم سازمان نظام پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و بهداری صنعت نفت است.
کمیته تخصصی درمان و رفاه اجتماعی شورای سلامت شهرستان کنگان با هدف تسریع قرارداد مطب‌ها و مؤسسات درمانی در بخش خصوصی و آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات موجود با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، معاون فرماندار، رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان کنگان نمایندگان پزشکان مطب دار و نمایندگان سازمان‌های بیمه پایه در محل فرمانداری کنگان تشکیل شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار