جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با بسیج:

حمایت تمام قد سپاه پاسداران از طرح های دانش بنیان + فیلم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به سیاست تسهیل گری سپاه در حوزه علمی برای نخبگان دانش آموز گفت: مشی و مرام سپاه بر حمایت همه جانبه از طرح‌های دانش‌بنیان جامعه نخبگانی کشور به ویژه دانشجویان و دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۴۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی در حاشیه جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سیاست تسهیل گری سپاه در حوزه علمی برای نخبگان دانش آموز گفت: مشی و مرام سپاه بر حمایت همه جانبه از طرح‌های دانش‌بنیان جامعه نخبگانی کشور به ویژه دانشجویان و دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه امام رضا علیه السلام در جهت کمک به رشد عادلانه تمام سطوح جامعه تلاش می‌کند، گفت: سپاه حمایت از مناطق کم برخوردار را در دستور کار داشته و دارد و پبه دنبال این سیاست است که به لحاظ علمی و تحصیلی همه استعداد های درون کشور به صورت یکسان رشد خواهند کرد.

وی تأکیدکرد: در برخی از مناطق محروم استعداد هایی وجود دارد که اگر شناسایی و جذب شوند برای توسعه آینده کشور مفید خواهد بود.

وی همچنین مدارس امام حسین(ع) را بستری برای توجه به رشد استعدادهای درخشان کشور به ویژه در مناطق محروم جامعه عنوان کرد و افزود: این جشنواره نشان می دهد که توجه به این مناطق امیدهایی را برای آینده کشور به دنبال خواهد داشت.

عبدی یکی از اساتید داور جشنواره

یکی از راه یافتگان به جشنواره

خبرنگار/غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها