خبرهای داغ:

از کمک های مومنانه تا برنامه ورزشی در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از خبرگزاری برنامه ورزشی و جمع آوری کمک های جهادی با یاری خیرین در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۱۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج سازندگی، کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه انجام شد.

محمود جوادی نیا فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته معلم ویژه برنامه «حس خوب دورهمی» با هدف گرد آمدن خواهران و برادران بسیجی همراه با خانواده هایشان، مبلغ 20 میلیون ریال در قالب کمک نقدی به همت خیرین و جهادگران بسیجی جمع آوری و در جهت برگزاری این مراسم هزینه شده است.

او افزود: در راستای ابلاغ برنامه های اجرایی در سال 1402، کارگاه توجیهی برنامه های ابلاغی به همت حوزه امام موسی بن جعفر (ع) برگزار و مسوول فضای مجازی و مسئول تعلیم و تربیت پایگاه در این جلسه حضور یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده توسط مدرسه متوسطه ۱۵ خرداد جهت سفر زیارتی و سیاحتی به قم، جمکران و کاشان پشتیبانی اقلام آمادی مورد نیاز مدرسه برای سفر توسط کارگروه جهادی پایگاه تامین شد.

جوادی نیا بیان داشت: برنامه ریزی و انجام بازی فوتبال دستی به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه با حضور نوجوانان در حیاط مسجد بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری بودن برنامه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار