به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت سیستان وبلوچستان انجام شد؛

بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی در اردوی جهادی نذر شفاء در شهرک جهاد زاهدان

شهرک نشینان حاشیه شهر زاهدان امروز میزبان پزشکان خادمیار و یاور رضوی کانون سلامت استان بودند.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، غلام عبدی، مسئول کانون خدمت رضوی سلامت استان گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی، پرستاری و دارویی در اردوی جهادی نذر شفاء، حاشیه شهر زاهدان شهرک جهاد به مردم منطقه ارائه شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی با همت کانون محله ای رضوی غرب زاهدان ضمن شناسایی و غربالگری افراد نیازمند به خدمات درمانی با هماهنگی و مساعدت کانون سلامت رضوی ضمن استقرار پزشکان عمومی، متخصص چشم ، داخلی و عفونی توانستند خدمات درخور توجهی را به مراجعین ارائه نمایند.

عبدی با اشاره به اینکه خدمات درمانی مذکور از ساعت ۸ صبح شروع و در ساعت ۱۳ عصر جمعه به پایان رسیده گفت: متخصص چشم با ویزیت ۵۶ بیمار همراه با ارائه خدمات عینک و ویزیت پزشک عمومی با ۳۵ بیمار، از پر مراجعه ترین خدمات پزشکی بوده است.

مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان وبلوچستان افزود: ۲۳ بیمار در بخش عفونی و داخلی خدمات درمانی دریافت کردند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات برای ۲۰ بیمار جهت عینک افزود: در این اردوی جهادی ۱۳۲ نسخه دارویی تجویز و ۸ بیمار جهت اعمال جراحی به بیمارستان های طرف قرار داد و ۳۲ بیمار جهت دریافت خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن و آزمایشگاه به مراکز تحت قرار داد جهت دریافت خدمات رایگان مورد اشاره معرفی شدند.

غلام عبدی با اشاره به اینکه داروهای مورد نیاز بیماران در همان محل با ایجاد داروخانه پیچیده می شده گفت: قطعا دارو هایی هم توسط پزشکان تجویز می شد که در داروخانه موجود نبود لذا با هماهنگی بعمل آمده نسخه‌های بیماران جهت تامین دارو دریافت و پس از تامین داروی تجویز شده بصورت رایگان با هماهنگی کانون محله ای رضوی در غرب زاهدان به بیماران تحویل داده می‌شود.

مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان وبلوچستان در پایان افزود: در حاشیه کار درمان جهت تامین نیاز های فراورده‌های خونی بانک خون استان با هماهنگی سازمان انتقال خون یک دستگاه واحد سیار انتقال خون در محل مستقر شده بود که مردم منطقه ضمن مراجعه با اهدای خون خود در این کار خداپسندانه و عامه المنفعه شرکت می نمودند.

ارسال نظرات