خبرهای داغ:

درآمد ناشی از اجرای طرح مولدسازی باید صرف زیرساخت‌ها شود

شاهرود_نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته قانون مولدسازی در مجلس شورای اسلامی مصوب شد تا دولت بتواند زمین و املاک مازاد خود را بفروشد و در راستای اجرای طرح‌های زیرساختی هزینه کند.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۱۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

درآمد ناشی از اجرای طرح مولدسازی باید صرف زیرساخت‌ها شودبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینا دانشگاه علوم پزشکی، با بیان اینکه در مرحله نخست به دولت مجوزی تا ۱۰۸ هزار میلیارد تومان در این خصوص داده شد، ابراز کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید با فروش زمین و املاک مازاد در راستای تولید، اشتغال و توسعه شهرستان گام بردارند.
او با اشاره به اینکه اولویت هزینه به منظور اجرای طرح‌های زیرساختی همان شهرستانی است که املاک مازاد در آنجا به فروش می‌رسد، بیان کرد: مسوولان اجازه ندارند درآمد فروش حاصل از املاک مازاد را برای هزینه‌های جاری دستگاه‌های خود استفاده کنند.
خانی با بیان اینکه باید حمایت از سرمایه‌گذار در دستور کار مسوولان شهرستان باشد، افزود: حمایت از سرمایه‌گذار و راه‌اندازی کارخانه و حتی کارگاه کوچک موجب ایجاد اشتغال و نقدینگی در شهرستان می‌شود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی جاده طرود خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بهسازی و تعریض جاده طرود با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان از فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود.
او با بیان اینکه برای بهسازی و ساخت پل ابریشم میامی اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای مقابله با تنش آبی شهرستان‌های شاهرود و میامی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار