خبرهای داغ:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) به همت بسیجیان سرخه برپا شد

در شام شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم سخنرانی و عزاداری در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری با مشارکت بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با حضور زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین برپا شد.

مهدوی نژاد ضمن عرض تسلیت شهادت ششمین امام شیعیان جهان اظهار کرد: امام جعفر صادق (ع) نامه ای به اصحاب و شیعیانشان نوشتند و بسیار بر ممارست و دقت و عمل کردن به آن تاکید ‌کردند و اصحاب حضرت هم این نامه را در مکانی که در خانه‌هایشان برای نماز قرار داده بودند می‌گذاشتند و بعد از نماز این نامه را مرور می‌کردند.

او افزود: در بخشی از آن نامه آمده است: از پروردگارتان عافیت بطلبید و در صدد یافتن آرامش، وقار و سکینه باشید، شرم و حیا را در پیش رو گیرید و از آنچه نیکوکاران قبل از شما کناره گیری می کردند کناره بگیرید، با اهل باطل مدارا کنید و ستم آنان را بر خویش تاب آورید، مبادا با آنها درافتید و ستیزه کنید و در مجالست و گفتگو با آنها میان خود و خدا دیندار باشید.

سرمربی حلقات صالحین ادامه داد: امام صادق (ع) در روایت دیگری می فرمایند: «جوانی که قرآن بخواند قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود و در روز قیامت پناهگاه او خواهد شد.»

گفتنی است تلاوت کلام نورانی، سفره صلوات، سخنرانی و مداحی ذکر مصیبت و پذیرایی از دیگر برنامه‌های شام شهادت امام صادق (ع) در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار