خبرهای داغ:

بازرسان تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه حضور یافتند

بازرسان تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین استان سمنان از حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۵۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان بازرس معاونت تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با فرمانده و مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه و مربیان صالحین دیدار و گفتگو کرد.

موسویان در این دیدار بر تقویت اعتقادات، معنویات، معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت به عنوان مبنای فعالیت حلقه‌های صالحین تاکید کرد.

موسویان در جمع مربیان حلقات صالحین اظهار کرد: طرح صالحین به عنوان طرح راهبردی سپاه، یک جریان تربیتی و فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن ایجاد کرده است که همه وظیفه داریم در انجام این اقدام مشارکت داشته باشیم.

او افزود: یک‌ دهه است طرح حلقه‌های صالحین مجموعه تعلیم و تربیت بسیج با عنوان «شجره طیبه صالحین» براساس منویات مقام معظم رهبری به فعالیت می‌پردازند و در این راستا در نظر داریم برنامه به صورت جامع و مفید در سطح حلقات اجرا شود.

بازرس معاونت تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در پایان ضمن تشکر از فعالیت های چشمگیر و جهادی مربیان، سرگروه ها و فرمانده این پایگاه مقاومت، کادر سازی و تربیت مدیران و انسان سازی را یکی از مهمترین اهداف شجره طیبه صالحین عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار