خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج برادران سرخه برگزار شد

همزمان با دهه کرامت مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه با حضور جمعی از مسئولان در مسجد محله برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۵۶۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه دهه کرامت مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) در این محله برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه و امام جماعت این مسجد و سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار و طی حکمی از زحمات و تلاش های محمود جوادی نیا قدردانی و سید ابوالقاسم سیادت به عنوان فرمانده جدید این پایگاه مقاومت معرفی شد.

جواد عبدالهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران امام موسی بن جعفر (ع) در طی پیامی ضمن قدردانی از زحمات محمود جوادی نیا اظهار کرد: خداوند را شاکریم که کار شایسته دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم دهنده راه امام راحل (ره) و پاسداری از خون شهیدان اسلام در سایه زعامت و ولایت امام خامنه ای (مدظله) فرمانده کل قوا قرار داد.

او افزود: گرچه کاری که برای خداوند سبحان انجام شود جز رضایت او پاداشی برای تن و فکر خسته بندگان مخلص نیست لکن به مصداق آیه (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) به پاس تلاش و فعالیت های شبانه روزی شما در سمت فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج امام علی ابن ابیطالب (ع) مراتب قدردانی و سپاس خود را به شما اعلام می داریم.

دوام توفیقات روز افزون تان را برای تداوم سربازی در رکاب ولایت تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را مسئلت دارم.

و در ادامه آمده است: بدین وسیله انتصاب شایسته سید ابوالقاسم سیادت را به سمت فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج امام علی ابن ابیطالب (ع)  را تبریک عرض کرده و امیدوارم تحت زعامت مقام عظمای ولایت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شجره طیبه بسیج موفق و موید باشید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار