پاتک پلیس به خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان"کنگان"از اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی محله محور با هدف پاکسازی مناطق آلوده و افزایش رضایتمندی شهروندان در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۷۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ"حمیدرضا حبیبی "بیان داشت: طرح ارتقاءامنیت اجتماعی محله محور به مدت یک هفته به منظور برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان و توزیع کننگان مواد مخدر وپاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و افزایش احساس آرامش و امنیت در شهروندان با استفاده از ظرفیت حداکثری کارکنان در مناطقی از این شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: مأموران در این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد، موفق به شناسایی و دستگیری ۵۲ نفر خرده فروش، توزیع کننده و معتاد به مواد مخدرشدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان ادامه داد: توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت دخیل در امر فروش مواد مخدر و کشف ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمان همچنان ادامه دارد چرا که این گونه طرح‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم و افزایش رضایتمندی و امنیت شهروندان خوهد داشت و مردم نیز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار