امام جمعه گناباد تاکیدکرد:

افزایش جمعیت نیاز حیاتی کشور است/کاهش نرخ رشد جمعیت یک تهدید مهم به شمار می رود

امام جمعه گناباد گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت اکنون یکی از تهدیدهای مهم به شمار می رود، بنابراین افزایش جمعیت نیاز حیاتی کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۰۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد؛ حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به هفته جوانی جمعیت اظهار کرد: کاهش جمعیت یکی از خطرات و تهدیدات بزرگی است که کشورمان و آینده را تهدید می کند، در این صورت نمی توان با اقتدار از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرزند آوری و افزایش جمعیت گفت‌: در صورت استمرار معضل کاهش جمعیت اکثریت جامعه را سالمندان تشکیل خواهند داد، در این صورت جوانان که باید بیشتر وقت خود را صرف تحصیل، تحقیق و تولید، حفظ امنیت و خدمت به مردم اختصاص دهند باید به نگهداری قشر سالمند بپردازند.

امام جمعه گناباد از جوانان خواست که به ازدواج و فرزند آوری به عنوان یک امر حیاتی اهمیت دهند، پارسال مجلس شورای اسلامی افزون بر ۶۰ مصوبه در خصوص حمایت از خانواده و فرزند آوری تصویب کرده که بسیاری از مشکلات این بخش را کاهش می دهد.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت زینب و حضرت معصومه (س) که در ایمان، تعهد و تقوی و ولایتمداری نمونه بودند، الگوی مهمی برای بانوان و دختران به شمار می روند و باید سیره معرفتی آنان در جامعه گسترش یابد.

حجت الاسلام صادقی نسب در ادامه با اشاره به پیمودن ۷۰ هزار کیلومتر دور دنیا توسط نیروی دریایی ارتش کشورمان و با ناوشکن تمام ایرانی دنا، گفت: همانگونه که فرمانده نیروی دریایی روسیه عنوان کرد، این اقدام تنها از ارتش یک کشور ابرقدرت ساخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها