خبرهای داغ:
حجت الاسلام دانیالی:

انقلاب اسلامی ایران در همه برهه‌ها مدیون نقش آفرینی بی بدیل زنان است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: انقلاب اسلامی ایران در همه برهه‌های انقلاب و پس از انقلاب، مدیون نقش آفرینی بی بدیل زنان است.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۱۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
انقلاب اسلامی ایران در همه برهه‌ها مدیون نقش آفرینی بی بدیل زنان است

حجت الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک میلاد باسعات حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام اظهار کرد: ایشان عاقله و فاضله بودند و در دوران نوجوانی زمانی که حضرت موسی بن جعفر (ع) در خانه حضور نداشتند، سوالات علمی شیعیان را پاسخ می‌دادند.

وی افزود: وقتی آن افراد این سوالات و پاسخ آن حضرت را در دیدارهای بعدی با امام موسی کاظم (ع) از او می‌پرسیدند، همان پاسخ‌ها را دریافت می‌کردند و اولین ویژگی حضرت معصومه (س) عالمه بودن ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ابراز کرد: امروز حضور  دختران در عرصه‌های علمی  در ایران بیش از کشورهای دیگر و همچنین بیش از پسران است و این امر نشان از حضور اجتماعی دختران در عرصه کسب علم و دانش است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان و مادران در تاریخ کشور افزود: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتند به برکت مادران و زنان بوده که آنان را ترغیب و از آنان حمایت می‌کردند و انقلاب اسلامی ایران در همه برهه‌های انقلاب و پس از انقلاب، مدیون نقش آفرینی بی بدیل زنان است.

دانیالی با بیان اینکه غرب می‌خواهد ارزش‌های دینی و اسلامی را از جامعه ما برچیند، گفت: یکی از موضوعاتی که جوامع غربی با آن به مخالفت می‌پردازند موضوع حجاب است در حالی که حجاب، مظهر قدرت و مهربانی زن است.

وی عنوان کرد: گاهی بخشی از مردان جامعه نمی‌توانند خود را کنترل کنند که رعایت حجاب از سوی زنان سدی در برابر خواسته‌های شیطانی این افراد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار