خبرهای داغ:
حجت الاسلام توسلی:

وظیفه خطیر اصحاب رسانه جهاد تبیین است

همدان-مبلغ آستان قدس رضوی گفت: وظیفه خطیر اصحاب رسانه جهاد تبیین است؛ رهبر معظم انقلاب هم بر این امر تاکید کرده که جهاد تبیین یک ابراز لازم و فوری است.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۴۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام توسلی در جمع اصحاب رسانه همدان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: امسال مفتخریم که توفیق داریم در این خطه ولایتمدار همدان انجام وظیفه کنیم و عطر و جان ما با یاد امام رضا(ع) جلا بگیرد، این حرکت که این چندسال اتفاق افتاده گره‌هایی از زندگی مردم باز کرده و به واسطه این پرچم تحول عظیمی در زندگی مردم رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف این حرکت زیارت از راه دور است، ابراز کرد: وظیفه خطیر اصحاب رسانه جهاد تبیین است؛ رهبر معظم انقلاب هم بر این امر تاکید کرده که جهاد تبیین یک ابراز لازم و فوری است.

مبلغ آستان قدس رضوی بیان کرد: در این فضا دفاع از جبهه حق و رساندن اخبار به مردم مهم است و این افتخار نصیب شما اصحاب رسانه شده که بتوانید در این زمینه کاری انجام دهید؛ شما اصحاب رسانه می‌توانید حلقه اتصال زیبایی بین مردم باشید که بتوانید دل‌هایی را متحول کنید.

وی عنوان کرد: امام رضا (ع) در بحث جنگ نرم حرکت رسانه‌ای انجام داد؛ مأمون می‌خواست اهل بیت (ع) را در نگاه مردم کوچک کند اما امام رضا(ع) کارهایی انجام داد که نقشه‌های آنها نقش برآب شد.

توسلی گفت: کلمه توحید دژ محکم الهی است هرکس به این دژ ورود پیدا کند در امان خواهد ماند؛ شما اصحاب رسانه خط مقدم این عرصه هستید و امیدواریم خدا از شما قبول کند و بتوانیم قدمی در راستای نشر اسلام برداریم.

مدیر کاروان رضوی نیز اظهار کرد: شعار محوری امسال کاروان رضوی «جمع ما جمع است زیر پرچمت» است.

وی با بیان اینکه حدیث سلسله الذهب ادامه دارد، افزود: این حدیث در خراسان به عنوان محوری‌ترین حدیث است و سعی ما بر این است که بیشتر روی آن مانور دهیم.

در پایان نیز عابدینی از خدام کاروان رضوی به مولودی خوانی پرداخت.

 

خبرنگار: فرزانه کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات