معاون روابط عمومی سپاه کربلا خبر داد:

تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی ویژه دومین کنگره شهدای مازندران/ از تولید فیلم سینمایی والفجر ۸ تا رونمایی پوستر کنگره شهدا

ساری-سرهنگ ابراهیمی گتابی از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی ویژه کنگره شهدا خبر داد و گفت: سوژه های زیادی در حوزه ایثار و شهادت احصا شده است و در همین زمینه چند کتاب به عنوان برترین ها نگارش و تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۳۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در صداوسیمای مازندران، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با اشاره به اینکه کنگره شهدای مازندران هر ۱۰ سال برگزار می‌شود، گفت: دومین کنگره شهدای مازندران شهریور سال آینده در ساری برگزار می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی گتابی از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی ویژه کنگره شهدا خبر داد و گفت: کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی با محوریت صدا و سیما مازندران شکل گرفت و فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.  

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که راه اندازی سایت ویژه کنگره از پیشنهادات کمیته اطلاع رسانی است، خاطرنشان کرد: سوژه های زیادی از شهدا در حوزه ایثار و شهادت احصا شده است و در همین زمینه چند کتاب به عنوان برترین ها نگارش و تدوین خواهد شد.

سخنگوی سپاه کربلا به آغاز تولید  فیلم سینمایی والفجر ۸ در مازندران  هم اشاره  کرد و یادآور شد: در حوزه تولید محتوا، آیین رونمایی پوستر کنگره شهدای مازندران با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در ادامه از راه اندازی استودیو خبری برای تولید محتوا، و اخبار ویژه کنگره هم خبر داد و اضافه کرد:پویش‌های مجازی برای کنگره هم راه اندازی می‌شود.

روابط عمومی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه رسانه‌های بومی و استانی و ملی باید در این فرآیند دیده شوند تا با تولید برنامه‌های فاخر اطلاع رسانی همه جانبه صورت بگیرد، خاطرنشان کرد:ارسال پیامک‌های متعدد اطلاع رسانی، راه اندازی بخش خبری و ورود فعالان خبری در انعکاس فرهنگ شهدا یکی از ضرورت‌ها است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در پایان سخنان خود با تاکید بر جهاد تبیین در تعمیم ارزش‌های انقلابی،   متذکر شد: برای تقویت و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف با توجه با جنگ شناختی دشمن، باید از هم اکنون برنامه ریزی  فرهنگی برای کنگره شهدا، صورت بگیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها