کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران آغاز به کار کرد

ساری-کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با محوریت صدا و سیما مازندران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۴۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیما مازندران ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران که با حضور سرهنگ علی ابراهیمی معاون روابط عمومی سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه طراحی فعالیت‌های حوزه اطلاع رسانی در زمینه موضوعات فرهنگی کنگره شهدا در مازندران ضروری است گفت:عصاره همه اقدامات فرهنگی در کنگره دیده می‌شود و در کمیته فضای مجازی نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها و تکنیک‌های نو در انعکاس زندگی شهدا باید دیده شود.

مدیرکل صدا و سیما مازندران با پیشنهاد راه اندازی پایگاه خبری کنگره شهدا  افزود:با خلاقیت ویژه ساخت موسیقی ویژه کنگره، کلیپ کنگره و ملودی کنگره در دستور کار قرار می‌گیرد.

 ابراهیمی بر طراحی و ساخت موسیقی فاخر و دیده شدن موسیقی مازندران در کار‌های تدوین شده، تاکید کرد و ادامه داد: از هم اکنون باید طراحی‌های متنوعی را در ایجاد کانال‌های متعدد مجازی داشته باشیم و فضای مجازی نیز کلیپ‌های موجز‌تر را برای پخش و انتشار می‌طلبد.

ابراهیمی خواستار ساخت و تولید کلیپ مرور فعالیت ستاد کنگره در ادوار مختلف استان شد و اضافه کرد: درانعکاس ملی ساخت تولیدات خاص رسانه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر کل صداوسیمای مازندران با تصریح بر در نظر گرفتن اعتبار ویژه برای ستاد اطلاع رسانی و تهیه ویژه نامه ستاد کنگره خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات به فضاسازی موثر در این زمینه می توان کمک کرد.

وحیدی معاون سیما صدا و سیما مازندران نیز به تولید برنامه با محوریت نقش شهدای شرق مازندران اشاره کرد و افزود:پیشنهاد سریال تلویزیونی با محوریت سرداران مازندران بر اساس زندگی نامه شهید طوسی و حاج بصیر، در کنار ساخت موشن گرافی سرداران شهدا و مستندسازی در زمینه شهدا کلید خورده است.

وی بیان کرد:پوشش یادواره‌ها و کنگره‌ها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه ایثار و شهادت است.
وحیدی ادامه داد:حضور در مراکز علمی و دانشگاهی و معرفی شهدا در برنامه‌های مناسبتی انجام شد.

معاون خبر صدا و سیما مازندران نیز بر پرداخت سوژه‌ای با محور شهدا، و حضور گروه‌های خبری در جمع‌های دانشگاهی تاکید کرد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیما نیز گفت:روایت ستاره‌ها و نقاشی دیجیتال در حوزه شهدا استان، موشن گرافی در وصیت نامه شهدا و پویش عکس دفاع مقدس از برنامه‌های ماست.

نوربخش روابط عمومی استانداری مازندران هم با بیان اینکه هم افزایی تولید برنامه‌های فاخر در زمینه شهدا و زندگی آنان با ورود روابط عمومی ادارات می‌تواند انجام شود تصریح کرد:در حوزه تدوین و گرافیک فعالیت‌های منسجمی در خصوص زندگی نامه شهدا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها