در هفته مقاومت و پیروزی صورت گرفت؛

عیادت جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) از خانواده شهید صولتی + عکس

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی سردار افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با حضور در خانواده شهید صولتی از همسر این شهید بزرگوار عیادت و تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۱۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد،همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر سردار افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با حضور در خانواده شهید صولتی از همسر این شهید بزرگوار عیادت کرد.

در این دیدار که جمعی از معاونین سپاه امام رضا علیه السلام نیز حضور داشتند سردار افراسیابی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا فرصتی است که می تواند دلهای ما را جلا دهد، گفت: باید برای اینگونه برنامه‌ها و دیدارها وقت جداگانه بگذاریم چرا که می‌تواند ما را در ادامه راه شهدا ثابت قدم نماید.
عیادت جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) از خانواده شهید صولتی

افراسیابی با اشاره به اینکه اینگونه برنامه ها با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا صورت می‌گیرد، گفت: شهدا زنده اند و ما با زنده نگه داشتن یاد و نام آنها در جامعه می توانیم راه آن عزیزان را ادامه دهیم.

وی به خانواده شهدا توصیه کرد خاطرات شهدا را برای نسل جوان بگویید تا سینه به سینه عظمت شهدا منتقل شود.

وی افزود: اگر امروز یاد شهدا را در جامعه زنده کنیم نسل جوان را با مرام و راه شهدا آشنا کنیم خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم.
عیادت جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) از خانواده شهید صولتی

شهید محمدرضا صولتی از روستای عشق آباد شهرستان طبس اول دی ماه سال ۶۶ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

یادآور می شود در پایان این دیدار از طرف سپاه امام رضا علیه السلام به پاس سالها صبوری و تلاش و مجاهدت از همسر شهید صولتی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار