خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(ره) آبرومند خبر داد

برگزاری ۱۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت توسط حوزه حضرت خدیجه(س) آبرومند

همدان- فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(ره) آبرومند شهرستان بهار از برگزاری ۱۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

بهاره اختری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: دهه کرامت هنگامه‌ای ارزشمند برای مردمان این مرز و بوم به شمار می‌رود تا از برکات و آثار گرانبهای هجرت بزرگان دین اسلام به این سرزمین بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت ۱۰عنوان برنامه از جمله برگزاری جشن روز دختر، تجلیل از ۳۴ نفر از دختران روستا، تجلیل از آرایشگران در تمام زمینه به خصوص عفاف و حجاب، تجلیل از فروشندگان خانم محجبه مغازه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(ره) آبرومند تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) ، اهدای جوائز به افرادی که نام‌های رضا و معصومه دارند نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی تهیه و توزیع تعداد ۱۰۰ بستههای معیشتی، پیاده روی با حضور بسیجیان و عموم مردم، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه را از برنامه‌های اجرایی حوزه حضرت خدیجه(س) طی دهه کرامت برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار