خبرهای داغ:

رسالت ما در برهه کنونی جهاد تبیین است

جانشین سپاه سردشت گفت: رسالت ما در برهه حساس کنونی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ محمد زوار جانشین سپاه سردشت در  خطبه های عبادی و سیاسی قبل از  نماز جمعه شهرستان ضمن گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و دهه کرامت، گفت: جهاد تبیین رسالت همه مسئولان در جامعه است.

این مسئول اظهار کرد: جهاد تبیین، رسالت امروز همه مسئولان در جامعه است و فتح خرمشهر تبلور اراده ملی در برابر دشمن و استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت، افزود: در این روز علاوه بر ایثار و فداکاری‌های مردم، فرماندهان زیادی در این عملیات نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکصدهزار انسان عزم خود را جزم کردند تا خرمشهر را آزاد کنند و ۳۵ کشور به صورت  مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت مادی و معنوی کردند.

این مسئول در ادامه افزود: جهاد تبیین، رسالت امروز همه مسئولان در جامعه است و باید در این میدان به وظیفه خطیر خود عمل کرده و دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن و استکبار جهانی را برای همگان تبیین کنند.

وی گفت: سردشت کارنامه درخشانی در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد و بیش از 72 بار مورد بمباران هوایی دشمن قرار گرفت و 105 نفر شهید والا‌مقام از زن و بچه‌ها و سالخورده‌های بی‌گناه به خون آغشته شدند، اما شهر را خالی نکردند و مقاومت و ایستادگی کردند

ارسال نظرات