نشست بصیرتی در چابهار برگزار شد

نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۰۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار؛ نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع جهاد تبیین و مسایل روز ایران صبح روز چهارشنبه مورخه ۱۰ام خردادماه ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار با حضور مدیر شبکه و مدیر مرکز بهداشت و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان چابهار و با سخنرانی جناب آقای حسنعلی نوری فرماندار سابق زاهدان برگزار شد.

در این نشست حسینعلی نوری، دبیر ستاد جشنهای مردمی در سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه مسئله تبیین یک تکلیف است و در آیات قرآن نیز به ما توصیه شده به اینکه وظیفه دارید دین را به دیگران بشناسانید گفت: جهاد تبیین مختص به گروه خاصی و یا موضوع خاص نبوده بلکه مربوط به کل جامعه و همه موضوعات است و اعضای حاضر در نشست را به خواندن قرآن کریم به زبان فارسی دعوت نمود.

نوری که از بازماندگان حادثه تروریستی تاسوکی است در این نشست عنوان داشت حادثه تاسوکی بسیار تلخ و ناگوار بود که عبدالمالک ریگی با قساوت و بیرحمی دست به جنایتی زد که محصول عناد استکبار با جمهوری اسلامی ایران بود.

وی همچنین افزود: امروزه که دشمن جنگ رسانه ای و فرهنگی بر علیه کشور مابه راه انداخته و ذهن جوانان را به وسیله فضای مجازی اشغال و افکار غلط خود را ترویج میدهد، افزایش سواد رسانه ای بعنوان مهمترین راه رهایی از این تبلیغات پوچ دشمن در بستر فضای مجازی است.

دبیر ستاد جشنهای مردمی در سیستان و بلوچستان ضمن تشریح برخی دستاوردهای حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر، گام های بلندی در مسیر ارتقای همه جانبه سلامت برداشته ایم

نوی بیان داشت: فلسفه اصلی جهاد تبیین زدودن غبار بدفهمی و کج فهمی از مفاهیم انقلاب اسلامی و همچنین جلوگیری از انحراف و تحریف بیانات مقام های نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از همه انتظار است هنرمندانه به موضوع جهاد تبیین و بصیرت افزایی بپردازند و جوانان و نوجوانان را در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام هدایت نمایند بدلیل اینکه هدف دشمنان جدا کردن مردم بویژه جوانان از نظام است و برنامه های هدفمند برای این منظور تدارک دیده شده است.

دبیر ستاد جشنهای مردمی در سیستان و بلوچستان در پایان تنها راه مقابله با دسیسه های دشمنان را، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی و جهاد تبیین دانست و امروز با توجه به جایگاه والای انقلاب، حفاظت و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی امری ضروری است و باید برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار