کاروان زیر سایه خورشید در ایستگاه شهرستان هیرمند

در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و به میمنت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد شهرستان‌ مرزی هیرمند شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۲۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه شهرستان هیرمند ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و به میمنت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد شهرستان‌ مرزی هیرمند شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای از مرزنشینان ولایتمدار و غیور شهرستان هیرمند که امکان تشرف بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان برایشان مقدور نیست، به استقبال از پرچم امام رضا(ع) می‌روند، افزود: با حضور کاروان زیر سایه خورشید و اجرای ویژه مراسم حمل بیرق متبرک حرم مطهر رضوی یک بار دیگر شمیم روح نواز آن آستان مقدس، در این منطقه محروم مرزی منتشر شد، و مورد استقبال بی‌نظیر اهالی این منطقه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کاروان زیر سایه خورشید با حضور در شهرستان هیرمند، پیام اخوت و یکپارچگی مرزنشینان غیور و مردمان صبور و ولایتمدار این خطه از ایران اسلامی را در بین مسلمانان سرتاسر جهان طنین‌انداز می‌کنند.

امام‌جمعه هیرمند در پایان با تأکید بر اینکه: حضور کاروان زیر سایه خورشید و میزبانی اقشار مختلف مردم شيعه و سُنّی از این کاروان فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن فرهنگ ناب رضوی است، خاطرنشان ساخت: ظرفیت سفیران کاروان رضوی، ضمن ایجاد یک جریان غنی فرهنگی، امروز یک رویداد بزرگ را در جامعه اسلامی ما رقم زده‌است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار