خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

۸۰۰ نفر از گرمسار به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: ۸۰۰ نفر در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس از گرمسار به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

سرهنگ ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال جان گداز امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ۸۰۰ نفر از گرمسار در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی و پشتیبان، امدادی و امنیتی هستند، خاطر نشان کرد: ثبت نام افراد در تمامی پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد در سطح شهر‌ها و روستا‌های توابع ادامه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار افزود: کاروان‌ها راس ساعت ساعت ۳ و نیم صبح روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه از مقابل پایگاه‌های محلات و مساجد شهرستان گرمسار حرکت می‌کنند.
وی با اشاره به ضرورت تبیین آرمان‌ها و سیره امام راحل برای جوانان و نوجوانان نسل جدید این انقلاب یادآور شد: تقویت روحیه شهادت طلبی و تفکر انقلابی در آحاد مردم ضروری است.
گلینی گفت: توزیع تراکت، پک‌های فرهنگی در رابطه‌ها سیره امام راحل و روایت گری از دوران انقلاب و سیره زندگی امام خمینی (ره) از برنامه‌های مهم فرهنگی در طول مسیر است.
وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و پخش فیلم‌های سخنرانی امام خمینی (ره) در طول مسیر از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار