فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار خبر داد:

اعزام ۹۰ زائر از رشتخوار به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راشتخوار از اعزام ۹۰ زائر از این شهرستان برای حضور در مراسم سی و‌ چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۵۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، سرهنگ پاسدار حمیدرضا نامور  در حاشیه اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)، اظهارکرد: امسال ۹۰ زائر از شهرستان رشتخوار برای حضور در مراسم سی و‌چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) امروز نقشه راه و الگوی ملت‌های مستضعف دنیاست، ادامه داد: دل‌های عاشقان حضرت روح‌الله و زائران شهرستان رشتخوار مشتاقانه منتظر حضور در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار با تاکید بر حضور همیشگی مردم در صحنه های گوناگون و حمایت از نظام انقلاب و رهبری، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند مکتب امام خمینی (ره) همواره در جریان بوده و موجب عزت و اقتدار اسلام، ارزش‌های الهی و ناامیدی دشمنان از گذشته تا کنون و نیز در آینده خواهد بود.

نامور در پایان افزود: زائران مرقد امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ امشب پس از حضور در محل‌های تعیین شده با اقامه نماز جماعت صبح در مرقد امام (ره) در دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال امام شرکت خواهند کرد، که مهم‌ترین برنامه، استماع سخنان مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری خواهد بود.

 

جسین ضیایی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار