خبرهای داغ:

گشت محله محور بسیج در روستاهای سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر از برگزاری گشت محله محور بسیج در جهت بزرگداشت سالروز ارتحال امام و واقعه پانزدهم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۶۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سالروز ارتحال امام و واقعه پانزدهم خرداد ماه گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه از ساعت بیست و دو تا یک بامداد در جهت برقراری امنیت در روستا به همت نیروهای بسیجی انجام شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه و در جهت ایجاد فضایی امن برای اهالی روستا گشت محله محور رضویون با مشارکت بسیجیان پایگاه در بین کوچه ها و محله های روستا انجام می گیرد.

او با بیان اینکه گشت های محله محور باعث ایجاد امنیت می شود، افزود: این برنامه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه و محلات توسط بسیج با هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری اجرا می‌شود و بسیجیان در راستای امنیت محلات اقدام به گشت زنی می‌نمایند و افراد بکارگیری شده در این گشت‌ها آموزش لازم را دیده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) یادآور شد: مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و دعای عهد با حضور وهمکاری بسیجیان پایگاه در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا برگزار شد.

گفتنی است پویش قرائت زیارت امام رضا (ع) نیز به مناسبت ولادت امام رضا (ع) توسط گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) این روستا در فضای مجازی اجرا شد.

لازم به ذکر است گشت شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در روستای عبدالله آباد در سرخه نیز از ساعت  بیست و یک و سی دقیقه تا 12 و سی دقیقه بامداد در روستا انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار