خبرهای داغ:
اعضای گروه جهادی بسیج سفیران سلامت جهرم، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه‌های مقاومت بسیج بخش کردیان، درمانگاه تخصصی با حضور ۱۲ متخصص، در این بخش، برپا کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۶۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جمعه نوزدهم خردادماه، به همت گروه جهادی سفیران سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه جهرم و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، حوزه های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و ام البنین(س) بخش کردیان، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی با حضور ۱۲پزشک و متخصص در این بخش،برپا شد. 

هادی رستگار مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم در حاشیه این اردوی جهادی، اظهار داشت: برپایی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سلامت در بخش کردیان، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه های مقاومت بسیج در این بخش میسر شد. 
 
وی افزود: این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خدماتی را به مردم شریف این بخش ارائه نمود از جمله: ویزیت رایگان پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، خدمات رایگان دندانپزشکی، آموزش خود مراقبتی، پایش سلامت، فشار و قند خون، خدمات آزمایشگاه، مشاوره مامایی، تغذیه، بهداشت محیط و آموزش سلامت.
 
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: پزشک متخصص ارتوپدی، قلب و عروق، اطفال، طب اورژانس، داخلی، ریه، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، جراح مغز و اعصاب و جراح عمومی، در این اردوی جهادی با گروه جهادی سفیران سلامت همکاری داشتند.
 
سرهنگ هادی رستگار ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار برگزاری این اردوی جهادی، گفت: این گونه اردوهای جهادی توسط بسیج در مناطق مختلف شهرستان در سال جاری استمرار خواهد داشت. 
 
وی در پایان گفت: ۱۲ پزشک متخصص و فوق تخصص در این برنامه بیش از ۵۰۰ مریض را ویزیت رایگان کردند. 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها