خبرهای داغ:
معاون استاندار همدان:

اولین کاروان حجاج همدانی از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از اعزام اولین کاروان حجاج همدانی ۲۸ خردادماه از فرودگاه همدان به سرزمین وحی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۷۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

اولین کاروان حجاج همدانی از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو توافقات انجام شده با شرکت هواپیمایی ایران(ایران‌ایر) اولین گروه از حجاج استان‌های همدان و کردستان صبح روز یکشنبه ۲۸ خردادماه با بدرقه مسئولین استانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی افزود: در پی مذاکرات دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور طی یک ماه گذشته و ملاقات استاندار همدان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران (ایران‌ایر) به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با نماینده ایران‌ایر نشستی داشتیم که در آن بر چگونگی اجرای عملیات انتقال حجاج از فرودگاه همدان، مذاکره و توافق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: برخی افراد که هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارند از باید از دخالت‌های من‌غیروجه و ایجاد شک و شبهه در امور خودداری کنند چراکه ایجاد تردید و ناامیدی در جامعه از سوی هیچ شخصی پذیرفتنی نیست.

وی گفت: تمامی هماهنگی‌ها برای آماده‌سازی فرودگاه، ترمینال مسافربری، باند پروازی و هتلینگ عوامل انجام شده و حجاج عزیز ما در موعد مقرر به مناسک حج اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات