خبرهای داغ:
آیین افتتاحیه برنامه های تابستانی و طرح اوقات فراغت مسجد حضرت امیر علیه السلام(پایگاه قمر بنی هاشم《ع》)بهبهان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۱۹۹۶۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:این مراسم  در محل مسجد حضرت امیر علیه السلام با حضور فرمانده محترم حوزه شهید بقایی ، نمازگزاران و بسیجیان پایگاه برگزار گردیده است .

فرمانده محترم حوزه شهید بقایی در این خصوص گفت:مساجد از مهمترین پایگاه های انسان ساز و محل پرورش استعداد هایی است که می تواند برای انقلاب و نظام اسلامی مفید و موثر باشد.

 او افزود:بحمدالله در سال‌های اخیر ارتقاء فرهنگی و دینی و معرفتی خوبی در مساجد و پایگاه های تابعه رقم خورده و شاهد ارتباط مستحکم جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنان با مسجد هستیم.

 

در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم علیه السلام ؛ نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه،هدف از برگزاری برنامه های تابستانی در این مسجد را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان کردو گفت:  با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین ،این برنامه ها با رویکرد تربیتی و به منظور کادرسازی و تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی و در دوره سنی جوانان و نوجوانان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،علمی؛مذهبی،ورزشی و تفریحی با استفاده از اساتید و مربیان مجرب در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

در این مراسم مستندی از فعالیت های چشمگیر پایگاه و مسجد در طول سنوات قبل پخش گردیده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار