نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه به صاحبان قدرت تکیه نکرده است، گفت: هدف بعدی دشمن تحریم همه‌جانبه و فشار حداکثری بوده است.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۷۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از شهر رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان  در نشست ماهیانه مجمع و هیئت اندیشه‌ورز استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان به فرموده امام(ره) مبنی بر اینکه اسلام، ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت خواهد کشاند اشاره و اظهار کزد: رهبر معظم انقلاب نیز در هشتم خرداد ۱۳۹۰ خطاب به جوانان فرمودند “جوانان به توفیق الهی، شکست آمریکا را خواهند دید” و در سال ۱۴۰۱ فرمودند علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان در حال تغییر است و خط اساسی اول نشان‌دهنده انزوای آمریکاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بیانات و فرمایشات امامین انقلاب اسلامی همواره راهگشا و عملیاتی شده است افزود: ابهت قدرت‌های جهانی تا بن دندان مسلح امروز شکسته شده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به عقب‌نشینی قدرت‌های جهانی و اروپایی‌ و شکست طرح نظام سلطه خاطرنشان کرد: طرح جمهوری اسلامی نه‌تنها در غرب آسیا بلکه برای اروپای شرقی نیز در حال تاثیرگذاری است.

امام جمعه رشت افزود: دشمن پس از اغتشاشات آبان سال گذشته، ۴ هدف اساسی را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها انزوای بین‌المللی و جهانی جمهوری اسلامی است و لذا سفرهای پی در پی رییس جمهور کشورمان و رایزنی‌های بین‌المللی با کشورهایی که در جبهه مبارزه با نظام سلطه هستند همواره هدفمند و تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه به صاحبان قدرت تکیه نکرده است، بیان کرد: هدف بعدی دشمن تحریم همه‌جانبه و فشار حداکثری بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مسئله مهار تورم، تولید و دانش‌بنیان بیان کرد: باید از بستر آسیای میانه با ۱۶ کشور تازه استقلال یافته به همراه غرب آسیا و چین استفاده کرد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه هدف بعدی دشمن، محدود کردن نفوذ منطقه‌ای ایران بوده اما خودشان عقب‌نشینی کردند، تاکید کرد: در هفته‌های گذشته چند نفر از نیروهای مستشاری ما را در سوریه به شهادت رساندند اما جمهوری اسلامی چندین برابر از صهیونیست‌ها انتقام گرفت و اخیراً رونمایی از موشک فتاح نیز برای آنان قابل تحمل نیست و این قدرت ایمان است.

آیت‌الله فلاحتی برهم زدن ثبات داخلی و ایجاد آشوب در جامعه ایرانی را هدف بعدی دشمنان دانست و بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن با نقشه و برنامه جلو آمده و ما هم باید با نقشه و برنامه در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن گام برداریم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ظرافت در طرح و برنامه مهم‌تر از داشتن امکانات است افزود: ۳ کار اساسی تقویت بنیه‌های اقتصادی و یاری ملت و دولت، پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها و هماهنگی قوای سه‌گانه و انسجام ملی باید مورد توجه باشد و انجام گیرد؛ رهبری نیز از هر حرکتی که باعث ایجاد تنش در جامعه شود نگران خواهند شد.

وی ناشکری نسبت به نعمات و خدمات بسیار انقلاب اسلامی را یک آسیب دانست و بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، مردم در فقر و بیچارگی به‌سر می‌برند و روستاهای کشور از امکانات آب، برق و گاز و عادی‌ترین امکانات محروم بودند اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار بوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، پاسخگویی به شبهات در حد توان، تلاش برای مطالبه فرزندآوری، کار در عرصه عفاف و حجاب و تبیین کارهای خوب نظام را در عرصه جهاد تبیین ضروری دانست و افزود: قوای سه گانه به این نتیجه رسیدند که در عرصه جنگ فرهنگی باید کار سلبی انجام شود و به زودی اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات