جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع)

دشمنان به دنبال کمرنگ نمودن استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور هستند

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در شانزدهمین رویداد ملی تا ثریا که با حضور مدیر‌عاملان شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ نمودن استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور هستند.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۹۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

دشمنان به دنبال کمرنگ نمودن استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی در این رویداد که با هدف حمایت از طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موفقیت را مستلزم کار و تلاش جهادی دانست و افزود: نخبه بودند تنها به ظرفیت ذهنی و استعداد فرد کفایت نمی‌کند و این مهم وابسته به کار و تلاش جهادی می‌باشد.
وی یکی از اهداف مهم دشمنان را پنهان نمودن استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاشند با رسانه‌های گسترده و جنگ شناختی خود استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور را در جامعه کمرنگ کنند.
جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با توجه به کارکرد اصلی شرکت‌های دانش بنیان در کشور افزود: شایسته است شرکت‌های دانش بنیان در کشور حرکت‌های فناورانه خود را در راستای حل مسائل فوری و اصلی کشور جهت‌دهی کنند.

دشمنان به دنبال کمرنگ نمودن استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور هستند

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر نیز در این مراسم ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری را بسیار مهم دانست و بیان کرد: شایسته است شرکت‌های دانش بنیان در استان بوشهر با توجه به مشکلات این استان در زمینه‌های فناورانه با ارتباط گیری با شرکت‌ها و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌ها طرح‌های خود را ارائه بدهند.
وی با اشاره به سرمایه گذاری برای شرکت‌های دانش بنیان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر تصریح کرد: تفاهم نامه‌های بسیار خوبی را در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در استان بوشهر بالغ بر ۷۶۰ میلیارد تومن با سفردوم ریاست جمهوری محترم در استان بوشهر صورت گرفت.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر اولویت از حمایت شرکت‌های دانش بنیان را تکمیل چالش‌های استان دانست گفت: مهمترین اولویت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر شرکت‌هایی می‌باشند که طرح‌هایی مطابق با چالش‌های این استان مطرح کرده‌اند.
در پایان این رویداد از سه طرح برتر شرکت‌های دانش بنیان با اهداء تندیسی تقدیر به عمل آمد و در راستای پیشرفت طرح‌ها نشستی با حضور سرمایه گذاران برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار