به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار گردید

نشست هم اندیشی سرپرست فرمانداری دیلم با مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان دیلم به مناسبت هفته جهاد کشاورزی محمد اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم با مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری و دامپزشکی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۶۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰

نشست هم اندیشی سرپرست فرمانداری دیلم با مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم دراین دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و قدردانی از تلاش های مجموعه جهاد کشاورزی دیلم اظهار داشت: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان مغز متفکر در عرصه کشاورزی باید برنامه ریزی مدونی را در راستای رسیدن به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این عرصه متناسب با ظرفیت های شهرستان انجام داده و پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان در حوزه کشاورزی را احصاء نمایند.
محمد اسدی با اشاره به اهمیت فعالیت های جهاد کشاورزی و نقش آن در امرار معاش مردم منطقه و همچنین نقش حیاتی مجموعه جهاد در تامین امنیت غذایی شهرستان بر برنامه ریزی در جهت ارتقاء فعالیت های این عرصه تاکید کرد.

نشست هم اندیشی سرپرست فرمانداری دیلم با مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم

وی در این دیدار به تاسیس جهاد سازندگی به دستور امام راحل اشاره کرد و افزود: این نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تاسیس شد و در طول سالیان گذشته خدمات ارزنده ای برای کشور ارائه نموده است و اکنون نیز پس از تاسیس جهاد کشاورزی همچنان روحیه جهادی در کالبد این مجموعه وجود دارد.
اسدی ضمن یادآوری نسبت به بحران کم آبی،خواستار استفاده از روش های نوین آبیاری در راستای صرفه جویی مصرف آب شد.
لازم به ذکر است در این دیدار مهندس خشنو مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، دکتر انگالی رئیس دامپزشکی شهرستان، ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ومسئول امور عشایری شهرستان گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته مجموعه خود ارائه دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار